Wednesday, July 25, 2012

Tiga LP Piring Hitam

Salam sekali lagi,

3 keping LP Piring Hitam ni aku dapat kat rumah orang. Memang banyak LP melayu kat rumah ni, cuma dalam banyak-banyak yang ada kat situ, 3 keping ni aja yang elok dan tiada calar. Yang lain-lain semunya condition mak aihh teruk sungguh. Ada juga LP yang dah patah. Yang sayangnya, banyak LP yang agak rare kat situ dah rosak, so aku tak ambiklah. Jadi lah...dapat 3 keping ni pun.


Ni dia 3 keping LP yang sempat diselamatkan. 1 LP besar dan 2 LP kecil (EP).

EP Barbara Streisand - Woman in Love. Ada 2 lagu saja. Dah try malam tadi, nampak gaya maih elok dan ok.

Yang ni EP penyanyi lama Indonesia, Lilis Suryani (total ada 4 buah lagu). Aku tak minat sangat haha walaupun aku dah try dengar, tak masyukk.

Ok, dalam 3 LP di atas, aku cuma nak jual yang 2 keping bawah tu saja. Harga: RM20 sekeping. EP Lilis Suryani - SOLD!. 

Kalau berminat please sms or email me. No prob...

No comments:

Post a Comment