Tuesday, July 17, 2012

Pelita Nyonya

Salam,

Semalam petang lepas balik keje, sempat aku singgah satu kedai di Seremban. Pada asalnya aku nak carik cat kat satu kedai hardware lama ni. Kedai ni memang terletak di deretan bangunan lama di pusat bandar Seremban. At last, search punya search lain plak yang aku jumpa kat kedai apeks ni. Pelita ni biasa kita nampak. Tapi nowadays nak jumpa balik susah dah. Ada 10 biji jer tinggal kat kedai apek ni. Ni barang NOS (new old stock).


So, dengan rakusnya aku ambik semua stok yang apek ni ada. Jadinya, hari ni aku ingat nak letgo 2 biji. The rest aku nak simpan untuk spare. Kot-kot esok harga naik aku jual lagi. Sorry, dalam gambar takde stom or chimney. Aku tak letak, bukannya takde. Cuma tang gambar amoi tu aja ada satu jenis. Gambar amoi lain takde, tak jumpa plak dalam kedai.

Anyway, sapa berkenan just let me know. Harga: RM20 sebiji.

Sms me or email. Adioss...

No comments:

Post a Comment