Sunday, July 8, 2012

Bangku dan Meja Retro (All Sold)

Salam,

Dalam busy2 semalam memake over almari, malam tadi sempat gak aku pi dinner ada kawan ajak kat Bukit Kiara saja nak tenangkan dan menghiburkan diri aku semalam. Okay lah sedap gak makanan sambil menonton Magic Show yang agak mengecewakan shownya.

Dinner malam tadi yang aku pi tu.

Alhamdulillah, almari semalam tu telahpun selamat dihantar ke tuan yang baru. Anyway, tiga item ni dah sebulan kat rumah aku. Cuma belum berkesempatan nak make over jer. Tapi sejak semalam aku dah start riki-riki apa nak di make overkan for these 3 items.

Hari ni sempat plak touch up hasil usaha dan pertolongan wife aku menukar semula kain pada cusion. So ada 3 barang nak di let go; satunya bangku di bawah ni dengan pencil leg lagi. Buatan zaman 1970s kaedahnya.

 Setelah ditukar dengan kain baru pada cusion.

Harga: RM85 (Sold and taken up by Azwan)

Bangku yang satu lagi ni aku tak buat apa-apa perubahan pada cusion tu. Just remain the Orange look pada bangku. Still nampak retro.

 Orange look, very retro.

Harga: RM90 (SOLD)

Last, meja kayu potong with pencil leg but this one aku tak jual yer. Sayang beb...untuk rumah baru aku



Wassalam...esok jumpa lagi

No comments:

Post a Comment