Tuesday, July 24, 2012

Tiga Item Besi (BEG BESI SOLD, BEKAS SIREH SOLD)

Salam,

Hari ni sempat hunting barang kat Seremban on the way balik. Ada 3 biji barang berkaratz aku dapat, jadilah dari langsung tak dapek. Adalah jugak boleh dijual.

Ni dia tiga barang tersebut yang baru aku dapat terus letak dalam bonet kereta.


1) Beg Besi Lama - SOLD!


Beg ni agak berat jugak mungkin dibuat dari besi padu. Keadaan seperti dalam gambar dah berkarat dengan saiznya (lihat gambar). Pada asalnya owner asal buat letak tools dalam beg ni. 


Harga: RM90 (nego)

 Pandangan dari atas.

 Pandangan dari depan.

 Pandangan dari dalam.

2) Bekas Sireh Antik - SOLD!

Bekas ni dibuat dari aluminium. Saiznya kecik sedikit dari yang biasa (cuba lihat comparison dengan marker pen). Kondisi masih baik dan sempurna.

Harga: RM35 sahaja.

 Depan atas.

 Dalam.

Dari atas.

3) Tin Biskut Mark & Spencer

Tin ni yang paling aku suka kerana designnya cantik. Aku tak berapa nak collect tin-tin biskut ni. Sesuai untuk koleksi.

Harga: RM30 sahaja.


Berminat? Sila email or sms saya segera.

No comments:

Post a Comment