Wednesday, December 22, 2010

Teko Enamel / Tin (SOLD!)

Salam,

Hari ni dan semalam banyak penat. Banyak jalan-jalan tengok wayang dengan anak-anak aku time cuti sekolah ni sambil carik keperluan sekolah depa. So semalam aku takdak mood langsung nak tulis entry baru. Hari ni pun takda mood tapi aku gagahkan diri jugak type le something. Maybe jengok-jengok kotak kalau ada barang yang boleh tepek kat blog for sale.

At last, aku jumpa teko ni kat tepi tingkap. Naik berabuk dah disisihkan dari barang-barang lain. Bersihkan dengan sabun dan berus dawai, berkilat terus nampak seperti baru. Aku last month ada gak terasa macam nak jual item ni, tapi asik lupa. Ok lah, sedikit info pasal item ni. Aku dapat di Memory Lane Ipoh tahun lepas, tapi tak ingat bila. Aku rasa dalam bulan Mei gitu. Ahh tak kisah lah...




Teko enamel ni buatan France, tinggi dalam 6" x 6" wide. Kondisi masih cantik dengan gambar pemandangan 'windmill' kaler biru sangat cantik guna airbrush (ni bukan aku lukis tau, memang dah ada gambar asal). Belah belakang plak gambar 'kapal layar'. Cuma tang punat kat tudung tu aja ada cat dah terkobek sikit. Tahun produk ni dibuat tak dapat dipastikan, tapi nampak very very lama hehe.

Harga: RM150 (SOLD TO KAK ANI BATU PAHAT)

Sms or email me for further negotiation. Thanks

No comments:

Post a Comment