Tuesday, December 7, 2010

Pelita Gantung Lama (NOT FOR SALE)

Salam,

Sebelum aku mulakan entry, aku nak ucapkan salam Maal Hijrah 1432 kepada semua pembaca dan pelanggan aku. Semoga tahun ini akan lebih maju dan cemerlang lagi. Lama tul aku tak update blog ni. Aku di Kuantan sejak Sunday lepas. Sempat gak jalan-jalan kat Kuantan, makan satar, pergi Gambang Waterpark bagai.. cuma sayangnya aku tak sempat nak snap-snap foto. Lupa bawak kamera la! haha..dah tua-tua ni semuanya lupa.


Ok la, entry ni yang sebenarnya lama dah aku buat cuma tak sempat-sempat lagi nak on. Pelita gantung ni aku dapat di Rengit. Selak-selak celah timbunan pinggan mangkuk yang berhabuk macam nak rak tu, aku terjumpa barang ni. Masa jumpa tu, condition nya alahai teruk bebenor. Semua part barai, aku jumpa part nya di merata tempat. Stom nya aku jumpa tempat lain, badan nya aku jumpa kat area pinggan mangkuk. Badannya sudah di polish cantik dengan stom nya. Now aku dah gantung untuk letak dalam galeri. Cuma rantai tu jek aku pakai penarik 'flush' tandas tembaga carik kat kedai hardware.

Tinggi pelita dalam 30cm x lebar 18cm dengan storm warna putih kabus tengahari. Body diperbuat dari tembaga. Sorry gambar zoom takde coz very the kelam.

Sorry yer pelita ni not for sale..

No comments:

Post a Comment