Wednesday, December 15, 2010

List Que untuk Almari Display (LATEST)

Salam,

Hehe..gambar di atas tu hiasan jer, takde kaitan dengan ini cerita. Berbanyak sorry kerana lama sangat menunggu almari yang telah dibooking tak kunjung tiba. Bukan apa, aku nak mencari almari lama ni tersangat lah susahnya sehingga ke hari ini. Kalau ada pun orang tak mau jual or depa nak jual terlalu mahal dengan condition yang sangat teruk pun ada.

Mintak maaf juga kalau aku tak selitkan beberapa nama lagi dalam list ni. Ada dalam email aku, nanti aku tambah lagi. Yang bawah ni merupakan list yang terawal, kalau ada yang nak cancel sila bagitau aku.


1. Kak azzah (sold - mission accomplished!)
2. Kak Cempaqa (sold - mission accomplished!)
3. Kak ana (sold - mission accomplished!)
4. Yat (sold - mission accomplished!)
5. Kak Hanis Kajang (sold - mission accomplished!)
6. Abg Din/kak Gie (Next turn by this Friday)
7. Abg Bahrain (masih tunggu)
8. Khairol - Klang (masih tunggu)
9. Kak Aina (masih tunggu)
10. Aris Azman (masih tunggu)
11. Hanita (sold - mission accomplished!)
12. Abg Lahiman JB (masih tunggu)
13. Kak Zie (masih tunggu)
14. Fifi (masih tunggu)

15. Kak Mona Rawang (masih tunggu)

No comments:

Post a Comment