Monday, December 13, 2010

Big Bowl Bunga Kangkung (SOLD!)


Semalam cawan, so hari ni mangkuk pulak. Mangkuk sup/ lauk ni aku dapat dari tempat yang sama di Kuala Pilah jugak tapi bukan di rumah yang berlainan. Nak dijadikan cerita, aku beli dari jiran sebelah rumah yang aku ambik almari tu (yang ni akan dicerita dalam entry esok 14/12). Ntah macam mana makcik ni nampak aku ambik 2 almari, dia terus tanya aku nak tak mangkuk ni aku pun terus la beli dari dia. mangkuk ni dulu aku dah pernah jual 4 biji. Aku dah takde spare, tapi aku ni bukan jenis yang minat kumpul pinggan mangkuk terutama bunga BK ni kecuali teko. Bunga-bunga lain yang ada tu pun masih banyak dalam kotak coz takde orang yang nak.

Yang ni dipanggil 'BK Bowl Besar', aku nak tolak murah-murah je. Harga yang aku nak letak RM36 saja (SOLD TO NON-BLOGGER IPOH!) coz mangkuk ni besar, bukan yang orang buat makan cendol tu yer. Ni diameter 8" dan tinggi 5” cuma ada sumbing sikit je kat bibir tu tapi kondition masih elok.

Sms me for details.

No comments:

Post a Comment