Saturday, December 18, 2010

Coca cola Olympic dan Pepsi (NOT FOR SALE)

Dari kiri : Olympic Athens (putih), Pepsi Man U gambar Beckham, Coca Cola Blak and Olympic Athens (merah).

Coca cola Olympic Atlanta (2 jenis botol)

Zoom in
Salam,

Barang baru dapat semalam dari member aku. Botol masih baru dan kondition cantik. Tapi these collection are NOT FOR SALE. Terus terang cakap takut nanti ada pulak yang tanya aku nak jual ke tak. Dulu aku ada botol jenis ni tapi dah dijual, now dapat semula untuk replaced yang dah jual tu. Coca cola ni jenis botol kecik : Olympic Athens 2004 dan Olympic Atlanta 1996. Sorry la bebanyak coz gambar tak berapa clear maklum la guna kamera handphone aja. Kamera aku tertinggal di kampung. Lepas krismas baru ada semula. Nanti aku ambil gambar semula yang lebih terang.

No comments:

Post a Comment