Thursday, December 9, 2010

Lampu Antik (SOLD!)

Salam,

Dalam masa seminggu ni aja dah 2 jenis lampu aku dah jual. Lampu ni sebeno nya banyak cerita disebaliknya. Aku dapat last week dari member aku di Melaka (area Merlimau) sempat dia hantar ke Nilai kononnya nak pi Nilai 3 haha. Dia keje nya kontraktor kecil-kecilan buat renovation rumah. Last 2 weeks, dia bukak satu rumah agak lama di bandar Melaka. Aku rasa lampu ni era 1950an. Takpa, member mintak tolong jualkan, so aku tolon la kan. Untung 50-50 la.

Semua barang-barang lama dalam rumah, anak owner dah sapu dulu. Sayang sekali yang ditinggalkan cuma lampu antik ni je satu. Hehe...so member aku suruh le aku jual, tapi belum sempat aku letak dalam blog ni (dengan kesibukan aku pergi Kuantan umah abang ipar aku tu last week) item ni dah ada orang nak.


Dimension : 40cm tinggi and 28cm lebar. Member ofis aku nak lampu ni, katanya untuk diletakkan di ruang 'patio' rumah semi-D dia di Mantin.


Harga yang ditawarkan: RM1,500 (nego) - SOLD TO AZMIE!

No comments:

Post a Comment