Monday, December 20, 2010

Coca cola Classic Bottle Collection

FOR SALE

Salam,

Ini untuk pengumpul botol-botol coke. Pada aku ni ada beberapa bottle Coca cola classic isian 237ml yang ada dalam simpanan aku for sale. Ada 6 botol semuanya. Sorry le gambar agak kurang memuaskan, kaburr ya amat. Kan aku dah kata camera aku tertinggal kat kampung hari tu. Ni aku pakai kamera handphone, tu yang blurr semacam tu.

Coca cola Label Merah

1) Nascar Champion 2002

2) Yankees 100th Anniversary (1903 - 2003)

3) Dodges 50th Anniversary, Jackie Robinson (1947 - 1997)

Coca Cola Label Putih

4) 63 years Bike Week 2004 (Daytona Beach Florida, USA)

5) Hot August Nights 2003 (Reno, Sparks)

6) Baltimore Inaugural Season 1996

Harga ditawarkan RM35 (nego cikit-cikit la) setiap satu. Botol masih berkeadaan baik , ada air lagi (jangan minum dah le) dan tiada cacat cela nya. Ni merupakan koleksi peribadi aku. Sila sms, email or call aku untuk book.

No comments:

Post a Comment