Thursday, December 23, 2010

Sorry, kedai tutup sementara waktu


Sorry, kedai maya aku ini terpaksa ditutup buat sementara waktu sahaja demi memberi laluan kepada aku bercuti dengan family balik ke kampung aku di Pontian, Johor. Aku akan bercuti dari esok 24/12/2010 hingga 27/12/2010.

Kemungkinan besar akan ke Singapore or maybe di sekitar Johor sahaja. Tengok keadaan, kalau aku rasa nak masuk ke sana, mungkin balik hari je. Pontian dengan Singapore sepelaung aja hehe. Tapi yang risaunya duit laju macam air la kalau nak membeli-belah kat sana. Anyway, kepada yang sama macam aku nak bercuti sempena cuti sekolah yang masih ada lagi ni, 'Selamat Bercuti' and have a very smooth and safe journey ke mana-mana destinasi yang korang pergi or balik ke kampung halaman. Semoga selamat pergi dan selamat kembali. Thanks.

No comments:

Post a Comment