Wednesday, December 29, 2010

Koleksi Pelita (NOT FOR SALE)

Salam,

Bertemu kembali di kedai maya aku haha. Lama betul tak menaip, gatal tangan rasanya. Kali ni aku nak tunjuk aku punya koleksi pelita. Tak banyak mana pun, tapi aku sayang nak jual dan aku nak simpan setiap satu jenis dan bentuk yang ada. Memang sebelum ni aku dah banyak menjual pelbagai jenis pelita. Dari yang kecik sampai yang besar dan dengan pelbagai bentuk macam-macam yang aku ada dari bentuk angsa ke arnab ke telefon. Sayang, kebanyakannya aku dah jual banyak yang bentuk cantik-cantik tu.

Now, nak carik lagik memang dah payah dan yang tinggal dan dapat diselamatkan cuma yang di bawah ni saja. Zaman ni, kalau ada pun banyak yang re-production dari China melambak kat pasaran. Dah tak best jadiknya. Tu yang malas aku nak carik pelita lagi.

Ok layanz..

Koleksi pelita yang aku ada

Snapshot dari arah kiri

Pelita Besar

Pelita Saiz Sederhana

Pelita Saiz Kecil

2 comments: