Sunday, July 18, 2010

Tin-tin enamel

Salam,

Tahap kebusanan yang teramat ni. Kaki masih sakit terdengkut-dengkut sempat bungkar-bungkar barang bawah tangga, tengok yang mana boleh di 'let go'. At least dapat melepas gian aku nak meniaga hehe. Aku jumpa 2 tin ni, dah beberapa lama gak aku letak kat gerai aku tapi takde orang sambar lagi.

Aku tau, ada ramai kolektor tin-tin di luar sana yang amat meminati tin-tin seperti ini untuk dijadikan barang hiasan. Memang superb la kata orang kalau letak atas para or almari english.

Yang ni, kotak tin biskut 'Famous Amous', cantik designnya. Diameter 18cm. Very ceria concept. Sesuai untuk dekorasi letak dalam lemari antik or boleh letak barang-barang kecil di dalamnya. My own personal collection, nak clearkan.




Rega: RM25 (nego). Nak pos boleh, nak collect kat Maeps pun boleh.

Yang ni pulak tin bekas minyak wangi Versace (Versus) Blue Jeans for Man kaler biru. Gambar orang lelaki cowboy main gitar. Kalau yang wanita punya kaler pink dipanggil red jeans. Minyak wangi famous pertengahan 1990an. Tinggi dalam 15cm. Botol minyak wanginya still ada separuh (not for sale yer coz aku masih pakai lagi ni hehe). Sorry le gambar kurang jelas, maklum la aku kurang kederat nak gerak lebih-lebih.



Rega: RM30 sahaja (boleh collect or poslaju just add RM5)

Ok semua jumpa lagi esok untuk entry baru.


No comments:

Post a Comment