Tuesday, July 20, 2010

Gelas, mangkuk dan cawan

Ada beberapa gelas yang masih belum di let go lagi. Aku simpan dah lama, oleh yang demikian aku nak jual murah-murah saja. So sesiapa yang berkenan tu, sila lah usya-usya dulu pastu sms aku. Semua item dalam keadaan baik dan belum digunakan. Aku mahu mengemas barang-barang kaca yang terlalu banyak sangat.

Gelas lama/retro 1970an bunga kaler biru ada lining emas pada bunganya. Lut sinar di bahagian atas, lut cahaya di bahagian bawah. Ada 6 semuanya. Harga untuk semua: RM20 sahaja.




Gelas lama yang ni plak sayang cuma ada 2 sahaja. Design cantik macam crown raja dan saiz kecil. Bunga embossed seperti dalam gambar.

Harga: RM2.50 aja satu.




Yang ni cawan solo, piring dah takde. Aku ada satu jer yang ni. Made in China. Bunga aku tak tahu bunga apa. Harga: RM4 sahaja.




Ni pulak, mangkuk lengkung kecik sama saiz yang macam bunga kangkung tu. Tapi yang ni bunga sakura digurun sahara. Hehe...

Harga: RM3 saja satu. Ambik semua aku kira RM12 jer.



Ingat yer, for serius buyer only. Self collect or poslaju.

No comments:

Post a Comment