Sunday, July 4, 2010

Aktiviti Kerastangan 1

Salam,

Dalam sibuk-sibuk membaikpulih perabot lama sejak siang tadi (Sabtu), sempat jugak aku buat kerastangan. Dah la hari ni aku meniaga kat Maeps. Ni sampai rumah terus menatap PC, Maeps hari ni tak berapa meriah mungkin ramai orang lepak depan TV tengok Jerman lwn Argentina (World Cup 2010), aku dapat tengok sekejap-sekejap kat skrin TV besar. Nak tengok sepenuhnya, gerai aku sapa nak jaga?

Ni le hasil yang aku perolehi dari Pameran Archidex 2010 tempohari. Bercakap pasal pameran ni, tahun ni tak berapa gerek la (tak meriah), mungkin busan dengan concept sama macam dulu. Takde perubahan. Nasib baik aku tak bawak kamera untuk tangkap gambar. Apa lagi, aku merajinkan diri collect all sample from booth yang mana aku rasa boleh di buat 'something' aku sapu la.


One of the sample ialah sample wallpaper pelbagai corak, bunga dan warna. Depa bagi sample just a small piece aja dah siap potong-potong letak atas meja. Aku sambar bagai nak rak
, and then aku potong sama besar dan start tampal atas jaring besi yang aku dah siap bentukkan jadi bentuk 'selinder'. Lepas tu aku paste piece by piece tadi kat tepi jaring-jaring tu sampai habis.

Last...tadaaa..jadi la lampu tidur. Haha.. tak sangka sungguh rajinnya aku.

No comments:

Post a Comment