Wednesday, July 7, 2010

Classic Comic : Silver Surfer (The Enslavers)

Salam,

Dah lama aku simpan this comic since aku bujang lagi. Very rare and vintage aku peram sejak tahun 1998. Dah beberapa kali aku habis dah baca. Anyway, kebanyakan watak-watak superhero hollywood ini dicipta oleh si penulis komik ini iaitu Stan Lee. Banyak hasil kerja dia yang dasat-dasat antaranya yang paling hebat watak Spiderman, Fantastic 4, X-Men, Thor, Daredevil, Avengers, Hulk, Ironman, Wonderwoman dan ada lagi cuma tak terlintas kat fikiran aku. Marvel Comics merupakan syarikatnya dan banyak JV movie project lepas ni akan muncul.

Silver Surfer kalau dalam movie muncul buat pertama kali dalam movie Fantastic 4 kan? Tapi dalam komik ni lain skit, dia hero. Anyway layannn...





Aku nak jual buku ni for RM85.00 (nego). Sms or email aku jika berkenan.

No comments:

Post a Comment