Monday, July 26, 2010

Almari Antik - Senarai Menunggu

Salam,

Just a friendly reminder. Almari punya senarai menunggu seperti di bawah. Di minta email or remind saya kalau saya terlupa. Dalam stok saya sekarang ada 2 almari yang 'unwanted' dalam ertikata - dalam proses membaik pulih tapi customer yang sedang tunggu turn seterusnya (3 customer) tak berminat dengan design almari tersebut. Mungkin bukan citarasa depa kot.. hehe. So saya akan meletakkan almari tersebut dalam entry akan datang. Maknanya, turn mungkin akan melompat 3 or 4 turn. Nanti aku paste kat sini gambarnya.

Berikut adalah senarai terkini.


1. Kak azzah (sold - mission accomplished!)
2. Kak Cempaqa (sold - mission accomplished!)
3. Kak ana (sold - mission accomplished!)
4. Yat (sold - mission accomplished!)
5. Kak Hanis Kajang (sold - mission accomplished!)
6. Abg Din/kak Gie (Next turn)
7. Abg Bahrain (masih tunggu)
9. Kak Aina (masih tunggu)
10. Aris Azman (masih tunggu)
11. Hanita (masih tunggu)
12. Abg Lahiman JB (masih tunggu)
13. Kak Zie (masih tunggu)
14. Fifi (masih tunggu)

15. Kak Mona Rawang (masih tunggu)

No comments:

Post a Comment