Sunday, March 28, 2010

Lama tak update blog... sorry

Assalamualaikum,

Uhh...baru aja balik from meniaga kat Maeps ni terus aja bukak entry.

Lama tul aku tak update ini blog. Bukan apa, memang banyak gak barang aku dapat for each week. Tapi setiap kali barang baru aku bawak ke bazaar@Maeps tiap sabtu, terus aja kena sambar. Itu pun belum sempat aku display lagi.

Antara barang yang aku dah jual last week and this week antaranya pelita porcelain, gelas berkaki kaler biru, set cawan kangkung (ada 8 set), teko pelbagai munga, tin-tin lama, komik, buku, botol coca cola, crate coke dan macam-macam lagi la.

Aku bukan apa, kira siapa cepat dia dapat. Kalau ada sesiapa nak tengok barang baru or nak beli sila lah sms aku at least hari Jumaat sebelum aku jual kat bazaar@Maeps sabtu tu. Apa-apa sms jer jangan malu-malu.

Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment