Wednesday, March 10, 2010

Tiga Teko

Salam,

Sorry coz minggu ni aku terlalu penat. Last weekend meniaga kat Maeps sampai jam 1 pagi, esoknya ahad kena bangun pepagi buta meniaga plak kat muzium. Isnin dah keje balik plak. Tup tup dah rabu.

Ok berbalik pada teko-teko lama yang aku baru dapat dari member from Mantin. Semalam lepas kerja jam 8 malam aku amik kat dia. Aku dapat 8 semuanya. Tapi yang vintage dan rare aku tak jual. Yang ni aku rasakan sesuai untuk jual memandangkan keadaan teko-teko ini masih elok dan sempurna keadaannya. Ok layannn...

Aku sebenarnya langsung 'bluurrr' pasal nama corak bunga kat tepi teko. Haha...malas nak ambik tau. Ke tiga-tiga teko ni memang langsung aku tak tau bunga apa. Ni nak habaq, nak dijadikan cerita belum 'buh' dalam entry lagi ketiga-tiga teko ini telah ada orang booking. Sorry la...aduss tak dapek den nak nolong.



Teko bunga seri pagi or bunga raya? Kaler hitam. Aku rasa bunga ni 'rare' tak penah tengok sebelum ni. Harga: RM60 (SOLD to Abg Din/ Kak Gie)



Teko bunga ros 2 kuntum kot? Harga: RM50 (SOLD to Abg Din/ Kak Gie)



Teko bunga kekwa ke lily?? Bedal aja la. Harga: RM45 (SOLD to Abg Din/ Kak Gie)

Sorry yer. Next entry ada lagi...teko-teko ni. Kena selalu follow blog aku. Tungguuu...adios

2 comments:

  1. haii mukrizz.. si kak gie/abg din yang menjual teko2 tu pun membeli juga yerrr dr org lain...hehehehe... ingatkan kami jer yg dok membeli dan menyimpan.. rupanya dia org pun kumpul jugak eekkk...

    ReplyDelete
  2. Kak Hanis,

    Zulkis la bukan Mukrizz haha... dia tengah cari bunga yg dia takde. Tu la... penjual pun kena ada koleksi sendiri hehe...sama macam saya juga

    ReplyDelete