Sunday, April 4, 2010

Barang untuk dijual...

Salam,

Last week ada beberapa barang yang aku dah jual. Belum display dah dibooked orang. Hari ni plak aku tak tahu kenapa mood nak membloggingkan diri amat lah kurengg. Ada 4 barang semuanya aku dapat minggu ni (Jumaat 2/4/10) yang aku mostly dapat dari pelusuk Negeri Sembilan lah kiranya. Nowadays nak dapat barang amat payah sekali dan bila nak menjual plak rasa sayang.

Tapi bila aku pikir-pikir balik maybe next time mungkin aku akan dapat lagi tu . Terus membuatkan aku akhirnya 'go la' esok bleh carik lagi kan. Betul! tak caya pi tanya penjual-penjual yang lain, nak dapat stok sekarang ni memang payah. Tu kalau korang tengok, aku punya stok semakin susut sejak akhir-akhir ni. Ok la layann...


Antara barang yang aku jual minggu ni ialah Teko Alladin bunga kangkung (SOLD TO FIFI) sorry tutup tertukar tak disengajakan, Mangkuk tingkat - RM60 (masih ada), pelita bentuk telefon (SOLD TO KAK AINA) - ada 1 lagi (RM15), Dumex bekas teko susu (SOLD TO ABG DIN) and tin ovaltine lama (SOLD TO FIFI).

Item-item seperti dalam gambar sinun.





Last but not least... tertinggal plak satu cawan ni. Cuma ada satu jer. Tengok pada belakang cawan brand Homestead tulis situ 'hand-painted' sayang cuma ada satu jer, piring pun takde. Tapi aku suka lukisan kat tepi tu. Harga RM15.




No comments:

Post a Comment