Friday, April 16, 2010

3 Teko (ALL SOLD!)

Assalamualaikum,

Sorry le lambat tepek gambar ada masalah teknikal sikit semalam. Bateri aku 'kong', lepas tu plak yang spare pun lupa charge. Ok, begini ceritanya selepas aku meredah satu kampung di Mantin, dapat lah aku beberapa teko (cuma 3 je) seperti yang dijanjikan dalam entry aku semalam.

Tiga-tiga teko ni aku dapat dari sebuah rumah kat kampung 'tut' 1 kat dalam rumah, yang 2 lagi tu kat belakang rumah, sepah-sepah aja dan keadaannya kotor sekali. Owner let go mahal gak tapi yang penting aku dapat dan harga aku letak rasa berbaloi jika dibandingkan dengan tempat lain.

Banyak sms aku dapat semalam bertanyakan pasal entry ni. Sorry banyak-banyak ni baru aku dapat tepek gambarnya. Maaf sekali lagi, silalah layannn...gambar ini



Teko kotak tapi tak tau bunga apa. Aku dapat semalam kotor sangat keadaannya. Hari ni dah bersih. Harga: RM120 (SORRY YER SOLD TO ABG DIN)



Teko tak tau bunga apa (bunga kaler coklat). Yang menariknya lukisan kat tepi tu 'hand-painted'. Sayang ada sompek sikit kat mulutnya tapi kat belah lain tip top. So aku jual murah. Harga: RM26 sahaja (SOLD TO ABG DIN)


Teko macam biasa bunga kung kali kung tapi designnya nampak berbeza sikit coz nampak menegak. Harga: RM35 (SOLD TO NON-BLOGGER)

Sila sms aku untuk booking, esok boleh collect ti bazaar@maeps Serdang. Ada beberapa barang lagi aku tak sempat snap gambar. Datang esok je la.

No comments:

Post a Comment