Friday, May 7, 2010

Unsold Item at 1/2 Price!!

Salam,

Esok at bazaar@maeps semua unsold item aku (sila scroll entry-entry lama) at 1/2 price tak kira barang apa yang mana aku display. Ini adalah kerana aku nak clear up stok sediada. Kemudian aku akan gantikan dengan stok-stok baru.

Teko-teko yang berharga RM35 akan dijual RM20, mangkuk tingkat RM60 jadi RM30, Pinggan-pinggan, piring-piring jadi RM3 saja, Beg make up lama tu aku letak RM15 je, Bakul-bakul RM10 (besar tau), Buku-buku terpakai RM1 aja. Baju-baju, seluar-seluar semua RM5 sahaja.

Tengok dan datang aja la esok. Jom mari mari mari!! Datang lah ke gerai aku esok...apa-apa sms aku kalo nak booking.

* Sesiapa yang dah booking barang dah bayar or belum, barang tersebut tidak termasuk dalam tawaran murah ini. Thanks

No comments:

Post a Comment