Monday, May 17, 2010

Almari Antik No. 5 (SOLD!)

Assalamualaikum,

Lama tak update blog. Tengah busy hunting barang baru untuk season seterusnya. Barang lama kebanyakannya dah habis dijual last week during 1/2 price week niaga kat bazaar@maeps. Almari antik yang ke 5 ni dah dibooking kalau refer to previous entry, lihat booking list di SINI.

Almari ni aku dapat hasil dari pencarian sejak bulan March this year lagi. Kebanyakan orang takmo jual, tu yang susah sangat nak carik dan kalau ada pun rega terrrsangatlah expensive dah macam harga kat kedai antik. So yang ni aku dapat murah sikit dan dapatlah aku jual at competitive price. Almari ni dah pun dibooking oleh pemiliknya di SINI dan kalau ikut que memang ramai seperti yang dapat dilihat pada entry aku tadi. Maaf le kalau lama menunggu, sebab maklumlah barang lama memang susah nak carik.

Tinggi lebih kurang 5 kaki dan lebar 2 kaki 10 inci. Tapi depan dan tepi kaca dan takda laci. Design sebiji macam almari No. 1 yang aku jual dulu.

Harga: RM450 (fixed)

Almari dalam proses baikpulih, dah 60% completed tunggu nak divarnish.

Pandangan sisi, ada 4 aras untuk letak barang. Macam aku kata tadi, almari ni takda laci. 100% for display purposes, macam-macam barang boleh letak especially teko daa..

Pandangan tepi dan blakang.

1 comment: