Monday, February 21, 2011

Set Teko, Pinggan Oval dan Piring Kuih

Salam,

Hari ni baru lega sikit, kerja kat ofis dah settle. Dan penat melancong semalam dah reda. Then today, aku start nak jual pelbagai pinggan mangkuk hehe.. nak menghabiskan sisa-sisa sebelum aku pindah rumah akhir tahun ni. Malas nak terbondong-bondong bawak berat-berat esok pindah rumah. Aku kalau bab pasal bunga kat teko memang 'fail!', langsung tak tahu bunga jenis apa.

Item 1 (SOLD TO KAK N from JB)

Set teko ni aku tak tahu bunga apa kat tepi tu. Macam daun Maple tapi bukan yang selalu kita tengok kaler oren tu, yang ni lain sikit. Buatan 1960's, bentuk teko macam aladin bentuk unik sikit. Cuma set ni cawan dan piring cuma ada 2 saja. Tak cukup. Set penuh yang aku ada seperti dalam Gambar No 1 di bawah. 1 Teko + 1 bekas gula + 1 bekas susu + 2 set cawan dan piring. Kat belah bawah ada tulis 'Made in China' macam biasa la..

Harga for the whole set: RM160 (nego)

Kalau nak beli set loose (satu-satu pun boleh). No hal punya, tapi aku nasihatkan beli le set terus, senang hati aku hehe.. Harganya seperti ni:-


Harga teko (aku suka bentuknya unik) : RM80

Harga Bekas Gula : RM30

Harga bekas susu : RM25

Harga Set cawan : RM15 per set

Item 2

Pinggan Oval bunga apa aku tak tahu haha...blurr blurr Nampak macam bunga rose mixed dengan bunga-bunga lain. Panjang end to end 30cm x width end to end 24cm.

Harga: RM60 (nego)

Item 3

Yang ni piring kuih or alas gelas buatan Jopon 1960's with words "Good name is better than riches". Kaler clear.

Harga: RM8 satu (ada 4 keping semuanya, borong semua RM28 sahaja)

Sms me for further details (zul 0132296679)

No comments:

Post a Comment