Wednesday, February 2, 2011

Besen Keluli Antik (SOLD!)

Salam,

Dulu masa aku kecik-kecik (baby), mak aku selalu guna besen ni masa nak mandikan aku. Tapi lepas tu sehingga dewasa, besen tu entah kemana perginya.



Besen keluli/besi lama ni aku dapat dari sebuah perkampungan di Rembau dah lama iaitu pada tahun 2006 lagi. Cuma aku pada masa tu belum mahu lagi menjual besen ni. So semalam sempat aku snap fotonya. Sampai dah naik berkarat dah kat dalam tu walaupun aku tak letak mende ni kat pancaran terik matahari.



Description of this item, diameter dari hujung ke hujung 24 inci (2 kaki) x depth 8 inci. Item di buat dari keluli or besi (bukan tin) coz item ni keras dan mudah karatz, masih utuh lagi dun worry. Sangat sesuai untuk buat dekorasi ala English Garden or letak atas almari antik for display.

Harga: RM50 (SOLD TO P.P.)

Akhir sekali, aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Gong Xi Fa Chai kepada rakan-rakan blog, customer dan pembaca entry-entry aku yang beragama buddha. Selamat pulang ke kampung dan berhati-hati dijalan raya. Teratak rimbun akan bercuti dari 3 hingga 5 Feb 2011.

Regards,

No comments:

Post a Comment