Wednesday, February 23, 2011

Almari Antik Updated Que List

Salam,

Mintak maaf banyak-banyak pada semua customer akibat lama sangat menunggu. Tapi kali ini nampaknya gerak dalam list bertambah laju dan pendek. Alhamdulillah, nampaknya dapat lah aku memenuhi kehendak pelanggan dalam jangkamasa yang lebih dekat dengan cepat. Nak cari barang ni memang sangat susah dan bukan perkara mudah.

Harap nama-nama dalam que list for next turn dapat email or sms aku apa jenis almari yang dikehendaki coz aku nak tahu juga apa jenis yang dimahukan. Ada pelanggan nak yang jenis ini dan itu. Apa-apa sila email aku. Ada nak jenis almari lauk, ada nak jenis kecil, besar etc. Senang sikit aku nak mencari. Updated que list yang terkini untuk almari antik seperti di bawah ni:-

1. Abg Din / Kak Gie (Next turn - KIV)
2. Kak Aina (KIV until June 2011)

3. Aris Azman (next turn)

4. Fifi

5. Kak Mona Rawang

6. Kak Shima
7. Rafidah

8. Kak Noorazian
9. Sya (harith hiliza)

10. Hanis

11. Petty Petals


Customer yang TELAH menerima almari pula seperti di bawah:-


1. Kak azzah (sold - 2008)

2. Kak Cempaqa (sold - 2009)

3. Kak Ana (sold - 2009)

4. Yatt (sold - 2010)

5. Kak Hanis Kajang (sold - 2010)

6. Hanita Hanita (Sold - 2010)

7. Kak Zie (Almari antik No 10 - 2011)

8. Yatt (Almari antik No 12)


Maaf, permohonan baru (hehe) telah ditutup dan akan dibuka semula selepas 2 orang yang terakhir dapat almari mereka. Terima kasih.


Regards,

No comments:

Post a Comment