Wednesday, September 29, 2010

Poster F&N lama (NOT FOR SALE)

Salam,

Hasil hunting last week yang boleh dikatakan 'tarak hasil' tapi aku luckily berhasil mendapatkan poster lama ni yang kondisinya tak berapa elok. Ya la, aku bukan lah fanatik collect poster-poster lama ni. Kalau ada pun koleksi aku bukan yang hebat-hebat, yang harga riban-riban. Baru nak start balik mengumpul la ni.


Ni merupakan poster lama keluaran tahun 1950an. Ada satu lagi version, gambar amoi pegang botol mengiring ke kanan. Tapi yang ni ke kiri. Yang ni pun aku jumpa kat rumah orang dan dah terkoyak sikit belah atas. Tinggal gambar amoi tu jer. Takpe la nak dapat free susah ni nowadays. Maaf, yang ni tak jual, aku nak simpan untuk koleksi.


Just untuk tatapan umum sahaja. Not for sale.

No comments:

Post a Comment