Wednesday, October 6, 2010

Kickapoo, Green Spot and Coca cola Middle East

Salam,

Minggu ni very slow sikit coz aku busy with office work yang menunggu-nunggu kedatangan semula aku selepas MC lama. Ada site visit esok. Yang ni 3 botol nak dijual. Kalau tak laku aku simpan keh keh keh. Boleh buat display, kalau terjual alhamdulillah syukur. Tiga botol ni ialah Green Spot, Kickapoo dan satu botol Coca cola dari middle east tak tau negara mana. Dah la kat tutupnya takda sarikata, langsung aku tak faham 'bahasa arab laaa'.




Kickapoo joy juice ni tahun buatan unknown aku langsung tak tau. Tutup dah karatz tak nampak. Kandungan 285ml, masih ada air kat dalam (jangan minum kang kojol plak).

Harga: RM25 (nego)


Green Spot 285ml ni pun nak jual sekali. Air dalamnya dari kaler oren dah tukar golap macam air sarsi.

Harga:RM25 (nego)



Coca cola middle east ni aku buh sekali dalam entry ni senang. Aku tak berapa arif coca cola dari negara Arab ni coz tulisan arab tu langsung den tak faham apa maksudnya. Haha..

Harga: RM35 (nego)

Sms me at 013-2296679 for details.

No comments:

Post a Comment