Sunday, September 19, 2010

Sorry, kedai tutup

Salam,

Sebelum apa-apa, elok aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA ADILFITIRI rasanya belum terlambat untuk ditujukan kepada kawan-kawan blogger, sahabat handai, sedara mara yang membaca, rakan niaga di Maeps, para pembaca blog, customer dari mudah.my dan customer tetap dan tak tetap aku yang paling banyak menyokong aku dibelakang tabir. Terima kasih daun keladi dan SALAM AIDLI FITRI.

Tajuk kat atas tu bukan bermakna aku bersara dari menjual barang, cuma aku berehat kejap maklumlah bulan Syawal ni kan. Aku bercuti panjang coz aku kan MC sampai 23/9/10 ni. Mungkin sambung or tidak MC aku tak tau. Tapi harap-harap tak. Now dan 10 hari kita beraya, harap-harap semua masih sihat walafiat aku doakan. Jumpa lagi nanti kita dalam blog mulai hari ni.

Aku dalam proses mencari barang. Esok lusa aku tempel la kat sini. Nanti apa-apa aku update. Thanks.

No comments:

Post a Comment