Friday, January 29, 2010

Almari Display Antik

Posting Asal

Salam,


Ramai yang bertanyakan mengenai item ini sejak aku jual satu lemari (atau almari dalam bahasa sebenarnya) antik display kecik tu kepada Kak Azzah Shah Alam (hehe...pinjam jap nama yer kak bagi glamer skit). Nak di jadikan cerita last week aku jumpa 2 almari display tapi owner jual sedikit mahal reganya plak.

So now ada 4 orang in the que yang sedang menunggu diharapkan bersabar yer. Aku cuma ambil satu saja dari owner tersebut dan already sold to one of 4 yang tunggu que tu. Thanks to Kak Ana. Nanti ada masa aku paste kan lemari antik tu. Memang lawa. Art Deco design, i think from 1960s.

Apa-apa nanti aku update.

Posting Terkini.

Update..ni dia dibawah ni lemari antik yang dah dijual tu. Ikutkan gambar tu masih belum di 'touch up' lagi. Aku baru start hari ni. Lemari ni jenis design 'art deco' iaitu terkenal zaman 1960an. Ada cermin belah atas tu, boleh tolak dan tarik cuma aku dah bukak takut pecah.


Tinggi lemari ni dalam 5 kaki.

Pandangan dari sisi.

Shoot kat belah bawah

Shoot kat belah dalam.

Ok, untuk customer yang dah dalam que, aku akan update dari masa ke semasa jika stok ada. Thank you very much.

No comments:

Post a Comment