Friday, January 15, 2010

Gelas Retro Berkaki (ALL SOLD!!)

Salam,

Koleksi gelas retro berkaki ni sebenarnya memang sayang nak let go. Tapi bila aku yakin ada extra, then aku terdetik nak jual set ni. Memang cantik coz gelas ni unik sikit 'emborse' atau corak geometri timbul di tepinya. Set ni lebih kurang zaman 60an punya buatan. Aku dapat kat kampung den. Kaler pink memang sesuai untuk yg meminati kaler ni terutama pompuan...hehe. Price a bit mahal ler nak let go seperti di bawah. Ada 5 semuanya walaupun dalam gambar tu nampak macam ada 3 jer.

Price: RM12 satu gelas (ambil semua RM52)




Gelas ni pulak, memang antik zaman 1970an punya type design. Ada corak bunga kat tepi macam jenis style berkaki. Kaler biru ada 6 semuanya. Kakinya kontot tak sama macam type yang atas. Harga pun kontot juga seperti di bawah.
Price: RM6 satu (ambik semua RM30 saja)



Aku sarankan item-item ini 'cash N carry' saja di gerai aku di bazaar@maeps Serdang on saturday lagi senang takut pocah la. Sms me zul 013-2296679.

No comments:

Post a Comment