Friday, January 15, 2010

Teko or Jug bunga rose merah (SOLD!)

Teko di bawah ni sebenarnya dah di SOLD and BOOKED by Kak Zie, so display untuk cuci mata saja yer..

Yang sebenarnya teko ni ada sejarahnya kalau ikut entry yang lalu. Ada 4 set cawan dan piringnya tapi dah dibeli oleh Kak Zie from Putrajaya kat gerai aku di Maeps tempohari. Lama gak aku carik tekonya sejak aku meniaga di Maeps since bulan August last year. Teko ni missing dari set cawannya so aku tak dapat carik sehingga la last week aku jumpa kawan kata dia dah jumpa teko ni kat PD.

Apa yang unik, piring untuk cawannya yang bersegi-segi bentuknya. So dengan pantas aku agree untuk ambil dari dia. Dan Kak Zie pun dah booking last week. Jadinya, at last complete la set ini for my customer.


Thanks...

No comments:

Post a Comment