Wednesday, December 23, 2009

Set cawan dan pinggan

Oleh kerana aku tak dapat nak upload gambar barang-barang seperti tajuk tertulis ke photobucket disebabkan line maxis slow nak mampus malam ni. Tension aku hisssh... But at last, pagi ni dapat jugak aku masukkan gambar tu seperti di bawah:-

Setelah menjalankan sesi bongkar-membongkar, aku jumpa Set Cawan dan Tempat Letak Gula. Koleksi ini buatan tahun 1970an dan tertulis "Overseas Union Finance Limited". Only 3 teacup (jenis mulut besar) left without saucer (piring) and teko. Kat bawah cawan tulis 'Made in Japan".





Lagi satu, set pinggan bujur (ada 2) dan pinggan bulat (pun ada 2) dengan gambar dan tulisan cina. Tak tahu tahun berapa. Kat bawah pinggan tulih "Made in China". Lihat di bawah ini.





a) Price untuk set cawan dan bekas gula (semua) : RM35 (murah bangat!)
b) Price untuk set pinggan bujur dan bulat (total ada 4) : RM30 (SOLD!)

Aku suggest items diambil sendiri di gerai aku kat Serdang, takot barang pecah kalau poslaju. Sila baca di bawah.

Nota:

Item must be self collected at Bazaar@Maeps, UPM Serdang every Saturday from 4pm to 11pm. Poslaju also available. Add RM12 for poslaju. Sms me for details (zul 013-2296679)

No comments:

Post a Comment