Tuesday, December 22, 2009

LP Piring Hitam Michael Jackson - Thriller (SOLD!!)

Ceritanya begini...

Bulan lepas kalau tak silap aku, one of the member geng-geng barang antik aku datang exchange 30 LP dengan Koleksi LP Elvis Greatest Hits aku, so tanpa disangka terselit satu LP Michael Jackson - Thriller dalam celah-celah 30 keping LP tersebut. Cuma yang kurengnya, LP ni takda cover. Aku dah letak cover putih plain saja tetapi kondisi LP masih elok coz LP ni original keluaran Epic Record. Sound best, bass tebal..

Biasa la, album ni ada memang banyak lagu-lagu hit maklumlah album ni banyak memenangi anugerah Grammy tahun 1985; antaranya Thriller, Beat it, Billie Jean, PYT etc. Dulu zaman aku sekolah rendah zaman breakdance, so lagu-lagu macam ni memang meletups!

Price: RM120 (boleh nego sikit-sikit la) cuma takda cover aja.

LP ni kira masih belum boleh dikatakan LP rare lagi coz kat dalam mudah ada dua or tiga penjual letak harga sekitar RM150 to RM200. Tak caya pi tengok.



No comments:

Post a Comment