Thursday, January 10, 2013

Dua Jenis Mangkuk PML for sale

Salam,

Ada 2 jenis design mangkuk lauk lama bersaiz 8" diameter untuk di let go.


Ni bunga jenis apa aku tak tau nampak macam bunga rose 2 kuntum (maybe 2 roses) kot. Aku kalau bab-bab jenis bunga ni memang 'fail'. Harga: RM22 sebiji. Tapi jenis ni aku cuma ada sebiji sahaja.


Yang ni biasalah. Peminat PML semua tahu ni bunga apa. Yang ni bunga kangkung yer. Tapi yang ni aku ada 5 biji untuk dijual. Saiz sama macam atas, 8" diameter. Yang ni harga: RM18 sahaja sebiji (boleh nego).

Ok, aku nasihatkan segala urusan jual beli dilakukan di Anggerik Mall. Tujuannya, bagi memudahkan jual beli takut kalau pecah dan senang customer nak belek bagi puashati. Kalau nak poslaju boleh juga tapi kena add RM10. Sila sms or email me.

No comments:

Post a Comment