Monday, August 22, 2011

Tiga Turene (ALL SOLD!)

Salam,

Masa begitu pantas sekali, tup tup hari ni dah puasa Ramadhan yang ke 22. Tinggal 7 atau 8 hari lagi jer nak raya.

Sempena nak raya ni, aku nak let go 3 turene yang aku dapat while hunting barang last week. Baru je aku basuh tadi semua barang-barang tersebut.Ke tiga-tiga turene ni bersaiz comel / kecik tetapi ada bunga. Special sikit coz aku letak dalam blog and offer pada pembaca blog dan followers. In case end of this week tiada pembeli, aku akan letak dalam mudah.

Turene No. 1 (SOLD!)



Turene ni berbunga rose kaler coklat dengan daun ala biru dan bunga-bunga kecil merah ceria. Harga: RM70 (boleh nego)

Turene No 2 (SOLD!)


Turene ni tutupnya bunga serupa itu turene No 1 cuma mangkuknya sahaja berbunga kecil comel kaler merah and purple (lihat gambar). Harga: RM60 (nego)

Turene No. 3 (SOLD!)



Turene yang ni pelik sikit dengan bunga halus kaler merah dan daun standard lah hijau (lihat pada gambar). Harga: RM40 sahaja

Nota:

No 1 dan 2 sama saiz, panjang hujung ke hujung dalam 20cm dan yang No 3 kecil sedikit dari hujung ke hujung dalam 16cm comey. Kalau nak pos sila tambah RM10 (tak jamin sekiranya pecah).

Selamat membeli! Cepat sebelum disambar orang lain. Sms sahaja.

No comments:

Post a Comment