Monday, August 15, 2011

Mudah Store


Salam,

Wah dah Ramadhan ke 15!

Bukannya malas nak update blog, tapi takde masa la. Balik rumah pergi beli juadah berbuka. Kemudian balik rumah berbuka, kengkadang pastu pi terawih. Balik dah ponek..capik. Nak bukak PC pun tak sompek. Pagi kang bangun jam 4.30am terus tak tidur kecuali weekend (sabtu dan ahad hehe).

Weekend plak aku kadang-kadang hantar barang plak kat customer + pi hunting barang + shopping hehe. Mana nak ada masa. Anyway, aku betul-betul update barang via Mudah Store aku. Kalau nak tengok barang-barang yang belum terjual sila lah ke sana.

Klik Sini

Kat link atas tu (mudah store yang aku bukak sejak awal tahun lepas), ada no handphone aku dan gambar barang bagai. So, senang tak payah le aku update blog selalu. Itu lah kaedahnya, lagi mudah kan?

adioss

No comments:

Post a Comment