Tuesday, August 23, 2011

Gelas Gelas Oren Lama


Salam,

Korang balik kampung mana raya ni? Hari ni dah puasa ke 23. Aku akan baliks on Friday petang insyaAllah ke Pontian, Johor sampai lah raya ke 2 dan akan balik ke Rombau pulak.

Lama aku tak buh gelas-gelas ni dalam blog. Hampir terlupa nak letak sejak tahun lepas. Nasib baiklah aku terpandang dalam almari aku. Baru lah teringat nak jual, tapi tak semua lah. Ada 2 deret gelas lama, tapi tak semua aku jual. Ada beberapa lagi gelas dalam kotak tak sempat aku nak publish kan semuanya. Tapi yang dalam kotak tu memang aku tak jual, sayang plak. Nak cari dah susah.

Anyway, yang nak dijual seperti di bawah ni:-

Gelas No 1 (kickapoo)

Gelas No. 2 (red lion) - SOLD!

Gelas No. 3 (red lion) - SOLD!

Gelas No. 4 (green spot)

Nota: Harga gelas setiap satu RM15. Sila sms ya..

Selharya = Selamat Hari Raya!

No comments:

Post a Comment