Wednesday, June 1, 2011

Trip to Cameron Highlands again...

Salam,

Hehe..saat entry ini ditulis korang jangan tak percaya aku pi Cameron sekali lagi, cuma yang ni bezanya aku pergi dengan family yang lebih besar (2 to 3 family le). Ni aku baru jek jejak kan kaki aku kat rumah. Kalau dulu baru-baru ni aku pi dengan wife and my 2 kids, yang ni lain sikit.

Anyway, aku bukan nak bercerita panjang pasal trip ke Cameron ni pun sangat kang bosan pulak. Ni aku ada pi satu tempat di Cameron yang pasti kalo peminat-peminat antik pi akan terkecur ayaq lior tengok barang-barang antik di sepanjang ruang pameran kat sini. Sempat lah jugak aku snap banyak gambar kat dalam ni. Nah, meh kita share, kan sharing is caring huhuh

Fakta Trip

Date: 31 May 2011
Time: 10 am
Venue: Time Tunnel, Cameron Highlands
Tambang Masuk: RM3 (adult)
Lokasi: Kalau from Brinchang belah kanan (agak-agak 2km)

Nama tempat tu, Time Tunnel. Ok la layanzzz....a pictures said a thousand words





Enamel sign Singer ni aku geram..huhuh




Koleksi minyak hitam

Wahh sudu porcelain...

Kuda mainan besi...



Enamel sign yang pun aku berkenan..hmmm hmmm



Ni almari macam yang jual dulu lerr...





Wow...nice art deco display cabinet.

Huh...yang ni lagi lerr nice design wehh..



Koleksi tray lama...






Pedal car and others..



Tin tin lama...


wow...






Melanchong ke Tokyo? hehe citer lama ni

Koleksi ubat gigi...pun ada



Tin Fab, tentu ramai kolektor dah ada...ni


Ok sampai di sini saja...esok aku tambah lagi kalo ada.

adiosss..esok aku akan bertolak ke Johor (Pontian). InsyaAllah aku akan pi Rengit. Kalau sempat aku akan snap foto skit kat sana hehe..

No comments:

Post a Comment