Thursday, June 9, 2011

Kaki Lilin (BOOKED!)

Salam,

Semalam balik from site, member ajak singgah kat satu tempat ni.

Rumah lama yang aku pergi semalam memang tak rugi gak aku pi. Walaupun agak menyeramkan tapi best betul. Apa tidaknya, tak sia-sia jugak aku pi coz at least ada jugak barang aku dapat. Rumah lama ni maksud aku bukan rumah yang ditinggalkan tapi masih ada penghuni. Penghuninya memang sporting. Macam ala American Pickers aku semalam. Member aku bawak pi jenguk satu makcik ni. Dia tinggal sorang-sorang kat rumah ni. Tapi sayang banyak plak barang dia takmo jual. Katanya 'sentimental value'. Aku cuma dapat satu ni jer, takpe la.

Kaki lilin ni memang buruks gilos dan berhabuk masa aku dapat. Tak kisah lah pasal condition nya. Kalo boleh biarlah macam ni, nampak lama dan antik lagi bagus. Tinggi dalam 43 inci dan kaki empat segi kat belah bawah tu berukuran 15 inci x 15 inci. Tahun ianya dikeluarkan tak la den ketahui. Tapi kalau buat display memang cantiks!





Based kaki

Anyway, harga ditawarkan dalam lingkungan RM180 (BOOKED BY ABG KHALID SG BESI). In case kalau takde orang nak, nampaknya aku terpaksalah simpan. Hehe...

Arghhh ngantuk nak titun,

No comments:

Post a Comment