Saturday, January 15, 2011

Kipas Meja Lama General Electric (SOLD!)


Semalam (Jumaat) runner aku call kata ada beberapa barang nak tolak kat aku. So semalam gak aku bergegas ke sana nak tengok kononnya kalau-kalau berkenan beberapa barang. Katanya, ada satu barang kena ambik dengan owner kat rumah. So, aku pikir ni mesti dia dapat almari display kot. So dengan girang hati aku tunggu la kat tempat tu untuk tengok barang tu. Rumah member ni kat area Mambau (ni pekan kira-kira 10km dari Seremban 2 dan 20km dari Pekan Rantau). Rupa-rupanya barang tu adalah seperti dalam gambar yang korang tengok ni.




So, sempat la aku snap beberapa foto kipas ni kat rumah tu. Oleh kerana barang lain pun banyak aku ambik from runner, aku tak berdaya nak ambik kipas ni sekali (penuh tangan aku) tapi aku dah booked kat kawan ni. Aku janji next week aku pick up after dia bersihkan.

Jadinya, aku open for booking untuk kipas ni. Ia berjenama General Elektrik tapi rasa-rasa keluaran era 1930an to 1960an gitu. Kondisi 60/40 coz aku dah cuba kadang kipas running, kadang-kadang tak. Keadaan seperti dalam gambar. Sesuai sangat untuk display antik kat rumah.

Harga : RM300 (SOLD TO HJ IDRIS - NON BLOGGER)

Sila sms aku untuk berurusan.

No comments:

Post a Comment