Thursday, June 28, 2012

Almari Antik No 22 (SOLD!)

Salam,

Lama betul tak bukak entry baru dalam blog dan dah lama juga aku nak jumpa almari lauk sebegini lagi. Ni pun aku dapat kat area Senawang. Dan secara tak sengaja aku dapat beli dari seorang kenalan di situ. Nak dapat lagi almari lauk macam ni memang susah nowadays.

Anyway, lets get back to this almari. First time nampak, aku terus berkenan bukan apa tapi disebabkan saiznya yang agak unik dan lebih kecil dari yang biasa kita nampak.

Lemari lauk lama dengan Tinggi 4 kaki 1 in x lebar 2 kaki 6 in x dalam 1 kaki. Jaring tu akan ditukor kepada kaca clear dan akan nampak anggun jika di displaykan PML atau barang antik. Boleh juga kalau ditukar ke kaca warna atas citarasa pelanggan.

Jangan risau, papan lapis berkedot kat tepi tu akan ditukar.

Harga RM380 + RM20 (SOLD to Kak Aina) penghantaran ke Lembah Klang sahaja. Harga di atas temasuk baikpulih.

Sila sms or email aku untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment