Tuesday, June 12, 2012

Peti Harta Karun Antik (Kayu Jati) - SOLD!

Salam,

Item ni telah di SOLD!. Nak update sikit pasal peti lanun ni. Last week telah pun di restore semula dan disyelek ikut warna asal. Dan sedikit perubahan pada tombolnya yang mana telah ditukor dengan tombol tembaga lama. Tombol ni aku dapat di Kedai Antik Jonker Street. Anyway, layanzz...

 
Tombol a.k.a pemegang baru yang baru diganti.

Ni dia wajah baru peti lanun tu.


Posting asal 28/5/12

Salam,


Peti antik ni aku dah publishkan dalam FB dan juga mudah.my, saja aku ulang tayang sekali lagi dalam blog ni supaya senang dijual. Peti ni memang berat kerana ianya dari kayu jati. Panjang peti dalam 3 kaki lebih. Tombolnya aku akan tukar ke tombol antik dan keseluruhan peti ini aku akan restore semula jika ada buyer.

Harga ditawarkan: RM150 (SOLD ALREADY, SORRY)

Peti ini sangat sesuai sekali untuk dijadikan hiasan dalam rumah atau dijadikan meja kopi. Berkenan? Jom sms or call saya. Wassalam.

No comments:

Post a Comment