Tuesday, March 15, 2011

Pelbagai 1

Salam,

Lamanya aku tak berblog!

Last entry 5 March, but now dah 15 March maknanya dah 10 hari aku tak berblog. Bukan sengaja lupa dan bukan aku buat-buat lupa tapi keje aku banyak dan aku tolong wife aku siapkan 3 assignment OUMnya. Alhamdulillah, semalam dah submit and memang lega la bro. Lagipun, memang aku ada beberapa barang nak let go, tapi tak sempat nak snap foto semua dalam satu entry. Tak dan..

Almari pun aku tak sempat nak ambik dan yang ada kat rumah ni pun aku tak sempat nak baikpulih. Tengok lah sikit hari lagi. Anyway, 2 hari lepas aku sempat plak tengok Hikayat Merong Mahawangsa kat GCS Alamanda hehe..

Ok lah, berbalik pada pelbagai barang ni yang aku nak let go. Ada yang baru dapat, ada yang dah lama dapat from beberapa tempat di mana aku sempat hunting. Apa lagi kalau bukan carik kat rumah-rumah orang. Itu ler aku...

Barang 1 - Gelas 7up Fido Dido 1985.




Gelas 7up 1985 Fido Dido "Dance to a different beat". Harga: RM12 satu. Ada 5 biji semuanya. Aku dapat kat rumah orang.

Barang 2 - Victorian style wall lamp



Yang ni pun aku dapat kat rumah lama. Masih dalam keadaan baik Victorian/English style wall lamp ni. Harga: RM60 (nego). Wire nya pun masih ok. Mentol je kena beli.

Barang 3 - Victorian style ceiling lamp

Hah, yang ni NOT FOR SALE. Aku nak letak kat rumah aku hehe..sebab tu aku tak amik gambar banyak, snap satu je.

Sms or email aku for further details. Thanks.

Regards,



No comments:

Post a Comment