Wednesday, March 23, 2011

Almari Antik No 8 (SOLD!)

Pada saat entry ini ditulis, almari ini telahpun dijual dan diserah kepada pemilik barunya di Klang on 18/3/11. Thanks..Lama betul aku tak menaip, bukan apa aku memang busy sejak kebelakangan ni sampai tak sempat nak menatap PC setiap malam. Dah la tu, dah 2 minggu ni aku dalam proses menjual rumah aku dan alhamdulillah 2 hari lepas dah dapat buyer. Thanks mudah.my banyak membantu aku. So now aku dah mula pelan-pelan kemas rumah untuk pindah rumah tapi kemungkinan lepas raya ler. Oklah, start next week insyaAllah aku akan aktif semula menjual barang..hehe

Posting Asal (9 August 2010)

Salam,

Almari jenis pintu slide (tolak) ni orang tak berapa nak beli. Tapi bagi aku almari antik ni cantik kalau dah di restore (baikpulih) Kaca pintu semua complete, cuma compartment yang kanan bawah tu dah takde pintu. Takpe nanti aku buat balik. Ruang meletak barang sangat luas.

Panjang almari 40 inci x tinggi 31 1/2 inci x depth 12 inci.
Kalau almari No 6, aku jumpa kat bawah rumah, yang ni aku jumpa kat belakang rumah. Almari No 7 pulak very rare. Cover laci kanan bawah aku dah tukar buat sendiri. Yang ni boleh letak banyak teko dan alasnya kukuh jangan risau.


SEBELUM (BEFORE)



SELEPAS DIBAIKPULIH (AFTER)

So, harganya aku dah tetapkan RM450 sahaja siap hantar ke Klang Valley sahaja. Lain-lain tempat kena caj. So apa-apa sms ler.

5 comments:

  1. salam zulkis..sememangnya almari nie memang ada class tersendiri. Memang Cantik...pandai u mengupgredkan..Congrate.

    ReplyDelete
  2. apasal lerr..selalu bila akak buka blog zul ni gambar2nya tak nak keluarrr..kalau gambar2 yg dipost ru ada 4 yg akak dpt tengok cuma 1 jerrr..frust betull...

    ReplyDelete
  3. Kak Hanis,

    Saya guna photobucket mungkin akak punya PC takleh masuk kot. Kalau nak saya emailkan gambarnya.

    Abg Shariff,

    Thanks a lot.

    ReplyDelete
  4. salam en zul ada lg ker lemari ini???

    ReplyDelete