Friday, April 19, 2013

Tin-tin Coca Cola dan lain-lain (For sale)

Salam,

Ishhh issshhh...lamanya tak update blog. Naik bersawang dah. Ada beberapa tin-tin biskut dan Coca cola untuk dijual kepada peminat dan pengumpul tin. Agak unik juga tin-tin ni kerana jarang nak dapat di Malaysia kerana kebanyakan tin ni aku beli from England dan US. So, kalau korang cari di Malaysia susah nak jumpa lah jawabnya.

Tin-tin tersebut seperti di bawah ni berserta dengan harga dan description :-

 Tin atas ni buatan England merupakan tin biskut tapi takde jenama. Berbentuk seperti retro radio. Lebar dalam 12 inci. Harga: RM150 (boleh nego tidak termasuk pos)

Coca cola picnic basket tin ni aku dapat dari kawan, dia beli di US. Condition superb. Length dalam 6 inches. Harga: RM180 (boleh nego)

Yang ni pulak 7up tin berbentuk kereta. Saiz sama macam tin minuman. Buatan tahun 2000. Harga: RM20 aja tak masuk poslaju.

Yang ni Mark & Spencer punya tin biskut tahun 1980an. Condition masih cantik. Yang ni aku dapat di Seremban. Harga: RM50 tidak termasuk pos.

Picnic basket Coca cola gambar classic ni aku beli from US juga. Dulu ada 2, tapi sebiji dah jual. Now tinggal yang ni aja. Saiznya lebih kecil dari yang atas tu. Harga: RM80 saja.

Berminat? Sila sms or email me.

No comments:

Post a Comment