Thursday, August 30, 2012

Mangkuk Tingkat Kayu Nyonya


Salam,

Lama betul sejak raya tak berblog. Maaflah coz takde entry nak ditulis dan belum sempat memuatnaik beberapa gambar barang yang hendak dijual mahupun untuk dishare kan bersama. Nak kata aku beraya sakan tak lah jugak coz raya ke-4 aku dah pulang balik ke rumah aku. Tahun ni tak beraya lama dan ala ala kadar aja.

Anyway, barang di atas sewaktu entry ini belum di type lagi dah pun SOLD. Mangkuk tingkat kayu ni agak biasa juga kita tengok kat rumah-rumah kolektor rasanya dan aku pun tak berapa minat nak collect mende ni. Walaubagaimana pun pada masa aku letak dalam FB dah pun di sambar customer dengan harga RM120. Rejeki raya.

So, kalau ada sesiapa ingin mencari barang sejibik macam ni sudi-sudikan lah sms or pm aku. Mungkin aku boleh tolong carikan.

Wassalam.

Oh ya, sebelum terlupa Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-55

p/s: Tahun ni tak buat open house coz insyaAllah aku akan pindah rumah tak lama lagi.

No comments:

Post a Comment