Sunday, November 21, 2010

Pop Kuiz

Salam,

Korang mesti tak percaya bila tengok gambar ni. Nak tunjuk segan, tapi bila tak tunjuk rasa rugi pulak tak share dengan kawan-kawan. Very classic! Masa aku 'masuk Pop Kuiz' rancangan kuiz hiburan yang amat popular kat TV3 dulu-dulu sekitar era 1990an (yang ni waktu aku masuk tahun 1992).

Photo the one and only: Aku paling kiri sekali, Pak Nil yang kanan tu. Ni lepas habis rancangan. Tengah tu yang putih melepak tu Rina Khan.

Tengok gambar atas tu sure korang gelak tengok muka Aznil (Pak Nil) dulu dengan Rina Khan. Ni Pop Kuiz masa buat kat selatan tanahair (Johor Bahru season). At that time aku 'praktikal' kat JB selama 6 bulan so kata orang sambil nyelam minum air, sempat le aku glamer kejap masuk TV walaupun aku dapat tempat ke-3. Masa tu hadiah lumayan, dapat mini hi-fi, 3 CD and Jam tangan jenama mahal.

Ok, enjoyyy tengok gambar ni.

No comments:

Post a Comment