Tuesday, November 16, 2010

Dumex Babyfood (NOT FOR SALE)

Salam,

Yang ni bukan set teko or cawan Dumex babyfood yang now ramai yang sedang mengumpul. Item ni ialah plastic bag Dumex pada zaman set teko-teko tersebut dikeluarkan pada era tahun 1960an. Beg ni masih dalam keadaan baik depan dan belakang cuma aku belum sempat frame.

Aku dapat barang ni secara tak sengaja semasa sesi korek mengorek 2 hari lepas di Seremban. Korang tau la aku kalo buat operasi ni secara solo bukan kerana apa, yang dok sini pun aku sorang jer. Member aku yang lain kebanyakannya duk KL or Klang Valley, nak ajak my luvly wife tak berapa minat nak buat, hehe.

Gambar Hadapan : Dumex babyfood ada tertera gambar baby dengan design tin lama.

Gambar Belakang: Tertera gambar hadiah yang boleh ditebus - teko, piring, pinggan, tak payah sebut la yek...

Sorry, aku tak jual item ni kecuali ada yang offer coz nak carik lagi menatang ni memang susah dah. Plastik beg ni kalau hilang, memang dah takde jual lagi dah kat kedai. Tapi kalau ada yang 'offer' dengan harga yang munasabah, aku ok jer.

No comments:

Post a Comment